Menu Close

Sekretoriaus funkcijos ir specialieji reikalavimai pareigybei

 SPECIALIEJI REIKALAVIMAI SEKRETORIAUS PAREIGYBEI

  1. Sekretorius turi atitikti šiuos kvalifikacinius reikalavimus:
    • turėti ne žemesnį kaip aukštesnysis išsilavinimas,
    • mokėti naudotis informacinėmis technologijomis.
        2. Sekretorius turi žinoti ir išmanyti:
    • įstaigos nuostatus, darbo tvarkos taisykles, įstaigos veiklą reglamentuojančius norminius aktus;
    • raštvedybos pagrindus;
    • dokumentų tvarkymo ir pskaitos taisykles;
    • dokumentų (bylų) parengimo saugojimui ir jų naudojimo tvarką;
    • archyvinių dokumentų saugojimo terminus, ilgo ir laikino saugojimo bylų sudarymo ir įforminimo bei nurašymo tavrką.
          3. Sekretorius privalo vadovautis:
    • Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitais Lietuvos Respublikos galiojančiais norminiais aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų veiklą, darbo santykius, darbuotojų saugą ir sveikatą.
    • vidaus darbo tvarkos taisyklėmis;
    • šiuo pareigybės aprašymu.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

      1.Sekretorius privalo atlikti šias funkcijas:
     1.1. registruoti gaunamus ir siunčiamus raštus, prašymus, atsakyti į elektroninius laiškus;
      1.2. rengti įstaigos dokumentacijos planą ir vesti bylas pagal nustatytus dokumentų plano indeksu;
      1.3. registruoti klientus vertinimui ir konsultacijoms, bei paskirstyti vertinimo laikus;
       1.4. spausdinti Tarnybos direktoriaus įsakymus, bei kitus raštus, kontroliuoti susirašinėjimo ir vykdymo terminus, tvarkyti darbuotojų asmens bylas ir kitą Tarnybos dokumentaciją;
       1.5. pildyti  darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
       1.6. dauginti, persiųsti elektroniniu paštu įstaigoms reikiamą medžiagą, informaciją ar raštus;
        1.7. atsakyti telefonu į klientų skambučius, suteikti reikiamą informaciją;
        1.8. tvarkyti klientų bylas bei tinkamai organizuoti į archyvą priimtų dokumentų saugojimą ir naikinimą.18.9. tikrinti darbuotojų asmens medicinines korteles ir jų galiojimą;
        1.9. atlikti kitus Tarnybos direktoriaus pavedimus, susijusius su Tarnybos veikla.

Skip to content