Informacija lengvai suprantama kalba
Mažeikių rajono pedagoginė psichologinė tarnyba
Kam padedame?
- Vaikams
- Mokiniams
- Tėvams ir globėjams
- Mokytojams, švietimo pagalbos specialistams, mokyklos administracijai
Kuo padedame?
- Kai sunku mokytis
- Kai sunku bendrauti
- Kai kyla elgesio ir emocijų sunkumų
- Kai ištinka krizinė situacija
Kaip dirbame?
- Išklausome
- Ieškome sprendimo
- Saugome Jūsų informaciją
Kaip vyksta pagalba, kai reikia nustatyti specialiuosius ugdymosi poreikius (SUP)?
- Jei vaikui kyla sunkumų, pirmiausia kreipkitės į mokyklą.
- Mokykla aptaria situaciją su Jumis.
- Jei reikia, mokykla pradeda vaiko vertinimą.
- Mokykla parengia dokumentus ir nukreipia vaiką į tarnybą.
- Tarnyba, gavusi dokumentus, susisieks su Jumis.
- Specialistai pasikalbės su Jumis ir vaiku.
- Specialistai atliks vertinimą.
- Pateiksime išvadas ir rekomendacijas dėl vaiko ugdymo.
Kaip vyksta psichologo konsultacija?
- Jūs susisiekiate su tarnyba (telefonu arba el. paštu).
- Susitariame dėl Jums patogaus laiko.
- Jūs atvykstate į konsultaciją arba ji vyksta nuotoliniu būdu.
- Psichologas pasikalba su Jumis ir (arba) Jūsų vaiku.
- Kartu aptariami sunkumai ir ieškoma sprendimų.
- Jei reikia, gali būti keli susitikimai.
Svarbu žinoti
- Prieš atvykstant reikia susitarti laiką.
- Paslaugos teikiamos pagarbiai ir atsakingai.
- Jūsų asmeninė informacija yra saugoma.
Kaip kreiptis?
Adresas: Naftininkų g. 9, Mažeikiai
Telefonas: +370 443 20 341
El. paštas: pptmazeikiai@gmail.com
Informacija atnaujinta 2026-05-04