Mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimui mokykla pristato:
1. PRAŠYMĄ. Lydraštis neberašomas. PRAŠYMAS siunčiamas per DVS. Prašymą el. parašu pasirašo VGK pirmininkas. Jei tokio neturi, ant prašymo pasirašo paprastai, o DVS’e el. parašu pasirašo įstaigos vadovas.
2. MOKINIO PIRMINIO UGDYMOSI POREIKIŲ VERTINIMO FORMĄ . Parsisiuntus Word dokumentą, ir norit pamatyti paslėptą tekstą, prašome spausti simbolį ¶. Pasirodžiusio pagalbinio teksto galima netrinti, nes spausdinant ar atspaudus ženklelį ¶, jo nesimato. PIRMINIO UGDYMOSI POREIKIŲ VERTINIMO FORMOS (1 priedas) kopija, planai, rašto darbai, piešiniai ir kt. atnešami į tarnybą.
Kaip parengti individualų ugdymosi planą? Kiekvienam mokiniui, turinčiam SUP, svarbu sudaryti individualų ugdymosi planą. Galima naudotis Nacionalinės švietimo agentūros parengtomis rekomendacijomis, kurios skirtos bendrosioms programoms pritaikyti. Šias rekomendacijas rasite nuorodoje čia. Rengiant planą taip pat labai svarbus bendradarbiavimas su vaiko gerovės komisijos specialistais. Švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintose Rekomendacijose mokykloms dėl mokinių, turinčių klausos, regos sutrikimus, ugdymo organizavimo ir Ugdymo organizavimo rekomendacijose mokiniams, kuriems diagnozuotas autizmas (dokumentų nuorodos čia ir čia), surasite naudingos, specifinės informacijos apie mokinių, turinčių regos, klausos ar autizmo sutrikimų, ugdymo organizavimą dirbant kartu su specialistais – logopedu, specialiuoju pedagogu ir kitais. Ugdymo organizavimo rekomendacijose mokiniams, kuriems nustatytas elgesio ar / ir emocijų sutrikimas, mokykloms yra pateikiami algoritmai dėl ugdymo planavimo, aplinkų pritaikymo bei individualaus ugdymo įgyvendinimo (dokumento nuoroda čia). SMSM informacija