Atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2017 m. sausio 4 d. įsakymo Nr. V-6 ,,Dėl nacionalinių mokinių pasiekimų patikrinimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo (su visais galiojančiais pakeitimais) 18 punktą, pedagoginės psichologinės tarnybos pažyma apie pasiekimų patikrinimo pritaikymą rengiama tik tiems mokiniams, kurių specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimas tarnyboje atliktas vadovaujantis nauju Mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimo, ugdymo pritaikymo ir (ar) reikalingos švietimo pagalbos skyrimo tvarkos aprašu, patvirtintu Švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintu 2024 m. rugpjūčio 30 d. įsakymo Nr. V-928.
Tiems mokiniams, kurie buvo vertinti vadovaujantis ankstesniu Mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų) pedagoginiu, psichologiniu, medicininiu ir socialiniu pedagoginiu aspektais įvertinimo ir specialiojo ugdymosi skyrimo tvarkos aprašu, patvirtintu Švietimo, mokslo ir sporto ministro 2011 m. rugsėjo 30 d. įsakymo Nr.V-1775, pedagoginės psichologinės tarnybos pažyma papildomai nerengiama. Mokykla vadovaujasi tarnybos atliktu mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimu ir mokyklai pateiktomis rekomendacijomis ugdymui.
Mokyklos vadovas, remdamasis turimais dokumentais, atsižvelgęs į mokinio specialiuosius ugdymosi poreikius, priima sprendimą dėl NMPP užduoties formos, vykdymo instrukcijos pritaikymo ir vykdymo sąlygų sudarymo. Būtina užtikrinti, kad pritaikymai būtų neatsiejami nuo įprasto ugdymo proceso.