Menu Close

Socialinio pedagogo veikla

SPECIALŪS REIKALAVIMAI SOCIALINIO PEDAGOGO PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1.1. įgijęs aukštąjį išsilavinimą ir socialinio pedagogo kvalifikaciją;

1.2. įgijęs socialinės pedagogikos kvalifikacinį laipsnį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) ir pedagogo ar socialinio pedagogo kvalifikaciją;

1.3. baigęs socialinės pedagogikos studijų programą aukštojoje mokykloje ir įgijęs pedagogo kvalifikaciją;

1.4. įgijęs socialinės pedagogikos magistro kvalifikacinį laipsnį, išklausęs ir atsiskaitęs už ne mažiau kaip 90 studijų kreditų socialinės pedagogikos studijų modulį aukštojoje mokykloje;

1.5. kuris buvo priimtas į darbą į socialinio pedagogo pareigas iki šio įsakymo įsigaliojimo ir atitinkantis iki šio įsakymo įsigaliojimo galiojusius Socialinio pedagogo kvalifikacinius reikalavimus, patvirtintus Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2001 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr. 1667 „Dėl Socialinio pedagogo kvalifikacinių reikalavimų ir pareiginių instrukcijų patvirtinimo“.

1.6. žinoti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius specialųjį ugdymą, Lietuvos specialiojo ugdymo sistemos išmanymas.

1.7. tobulinti kvalifikaciją pedagoginės psichologinės tarnybos veiklos organizavimo, pedagoginio konsultavimo, švietimo, vertinimo,  specialiųjų poreikių nustatymo bei priskyrimo specialiųjų ugdymosi poreikių grupei klausimais ir kt.

 

SOCIALINIO PEDAGOGO  PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

2.Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

2.1. vertina socialinės pedagoginės pagalbos mokiniui (vaikui) poreikius (kartu su kitais specialistais), konsultuoja mokinį (vaiką), jo tėvus (globėjus, rūpintojus), kitus asmenis socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;

2.2. teikia informacinę, ekspertinę ir konsultacinę pagalbą ugdymo įstaigų, kuriose nėra socialinio pedagogo, mokytojams, klasės ir / ar grupių (ikimokyklinio ugdymo įstaigose) auklėtojams, mokiniams (vaikams), jų tėvams (globėjams, rūpintojams) socialinės pedagoginės pagalbos klausimais;

2.3. numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo mokiniui (vaikui) būdus bei formas bendradarbiaudamas su kitais specialistais, švietimo įstaigomis, kitais su mokiniu (vaiku) dirbančiais asmenimis, socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais;

2.4. veda grupinius užsiėmimus tėvams ir vaikams;

2.5. teikia metodinę pagalbą mokyklų socialiniams pedagogams, klasių auklėtojams, mokytojams, kitiems specialistams bei suinteresuotiems asmenims socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais;

2.6. inicijuoja ir įgyvendina savivaldybės lygmeniu prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus, pagal poreikį atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus;

2.7. renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą mokinių (vaikų) socialinėms problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklų bendruomenėmis, esant būtinybei – su kitomis institucijomis;

2.8. rengia ir skleidžia informaciją apie socialinę – pedagoginę pagalbą;

2.9. tvarko ir pildo su darbo sritimi susijusią dokumentaciją;

2.10. dalyvauja Tarnybos direktoriaus pavestų komandų veikloje, susijusioje su PPT socialinio pedagogo funkcijomis;

2.11. kitų Tarnybos direktoriaus pavedimų vykdymas, susijusius su Tarnybos socialinio pedagogo funkcijomis.

2.12.  kvalifikacijos kėlimas.

Skip to content