Menu Close

Naudingos nuorodos

FUNKCINIO ELGESIO VERTINIMO GAIRĖS


REKOMENDACIJOS PEDAGOGAMS. Specialiųjų ugdymosi poreikių turintys vaikai – kaip atpažinti, kad patiria patyčias bei kokia galima pagalba mokykloje


REKOMENDACIJOS DĖL ATNAUJINTŲ BENDRŲJŲ PROGRAMŲ PRITAIKYMO SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ TURINTIEMS MOKINIAMS


AUTIZMO SPEKTRO SUTRIKIMŲ GRUPĖS REKOMENDACIJOS DARBUI SU MOKINIAIS, TURINČIAIS ĮVAIRIAPUSIŲ RAIDOS SUTRIKIMŲ


BENDRŲJŲ UGDYMO PROGRAMŲ PRITAIKYMO REKOMENDACIJOS


REKOMENDACIJOS MOKYKLOMS DĖL SPECIALIŲJŲ MOKYMO PRIEMONIŲ PASIRINKIMO


LIETUVOS AKLŲJŲ IR SILPNAREGIŲ CENTRO METODINĖS REKOMENDACIJOS


LIETUVOS KURČIŲJŲ IR NEPRIGIRDINČIŲJŲ UGDYMO CENTRO REKOMENDACIJOS 


METODINĖS REKOMENDACIJOS MOKYTOJAMS DĖL PRADINIO IR PAGRINDINIO LIETUVIŲ KALBOS UGDYMO PROGRAMŲ PRITAIKYMO MOKINIAMS, TURINTIEMS SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ


METODINĖS REKOMENDACIJOS MOKYTOJAMS DĖL PRADINIO IR PAGRINDINIO LIETUVIŲ KALBOS UGDYMO PROGRAMŲ INDIVIDUALIZAVIMO MOKINIAMS, TURINTIEMS SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ


METODINĖS REKOMENDACIJOS APIE SMURTO IR PATYČIŲ PREVENCIJĄ IKIMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGOJE


REKOMENDACIJOS MOKYKLOMS DĖL SMURTO ARTIMOJE APLINKOJE ATPAŽINIMO KRITERIJŲ IR VEIKSMŲ, KILUS ĮTARIMUI DĖL GALIMO SMURTO ARTIMOJE APLINKOJE


PATARIMAI PEDAGOGAMS: kaip vaikams pristatyti bendraklasį, turintį autizmo spektro sutrikimų


MOKOMASIS FILMAS ,,Individualaus pagalbos plano rengimas”


POZITYVAUS ELGESIO PALAIKYMO IR INTERVENCIJŲ SISTEMOS PRAKTIKOS, PADEDANČIOS ORGANIZUOTI MOKINIŲ UŽIMTUMĄ KALSĖJE 


REKOMENDACIJOS MOKYKLOMS IR DARŽELIAMS. Ugdymo įstaigų pritaikymas skirtingus poreikius turintiems vaikams

Skip to content